poniedziałek, 10 marca 2014

Must have- Wiosna

Stradivarius jest zdecydowanie moją ulubioną sieciówką. Zawsze mogę w nim znaleźć rzeczy modne, a przy tym dobrej jakości. Dlatego pewnie Was nie zdziwi fakt, gdy w moim zestawieniu must-have na wiosnę pojawi się większość ubrań tej marki- poza białym płaszczem, szpilkami i bluzą.
Przede wszystkim na wiosnę mam zamiar zainwestować w klasyki, o których marzę od dawna:
-idealnie skrojony, prosty biały płaszcz- jeśli znajdziecie podobny do tego na zdjęciu-koniecznie dajcie mi znać! :)
-klasyczny beżowy trencz a'la Burberry
-białe szpilki, które pasują do wszystkiego zarówno jak czarne

Na mojej liście od dłuższego już czasu znajduje się również biały sweterek oraz pastelowe odcienie-taki w kolorze brzoskwiniowym czy pudrowego różu. Niestety do mody szturmem wtargnęły te nieszczęsne crop-topy, w których niestety nie czuję się zbyt dobrze. Jednak skuszę się chyba na ten tutaj- będę go nosić z koszulą pod spodem i też będzie wyglądał ładnie. Jak myślicie?
Muszę również zainwestować ponownie w woskowane rurki, ponieważ moje się strasznie przetarły, oczywiście pastelowe barwy oraz jasne jeansy, bo chyba tylko tego koloru brakuje jeszcze w mojej szafie :)
Na koniec kolejna propozycja szarej bluzy, której nieustannie poszukuję od pewnego czasu, o czym pisałam już Wam na moim fanpage'u na facebooku Klik.

A Wy, co planujecie zakupić na wiosnę i co sądzicie o moich must-have'ach?

Wasza A.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz