środa, 19 marca 2014

Jak utrzymać porządek w akcesoriach

Witajcie!

Dziś szybki post o tym, jak udało mi się zapanować nad chaosem w moich akcesoriach.

Od dłuższego czasu moje akcesoria znajdowały się w  pudełkach: kolczyki i pierścionki w mniejszym natomiast bransoletki, naszyjniki i zegarki w drugim. Pomimo tego, iż starałam się oddzielić je jakoś od siebie, aby wiedzieć gdzie co jest, po chwili i tak wszystko się mieszało.

Z pomocą przyszła mi IKEA, która swoim prostym, ale jakże efektownym wynalazkiem, ułatwiła mi poszukiwanie ulubionych dodatków. Za ten biały organizer zapłaciłam zaledwie 15 zł, a teraz w jednej kieszonce mam wszystkie bransoletki, w innej te ulubione, a i znalazło się jeszcze miejsce na wszystkie pary moich okularów, które biedne były przerzucane z kąta w kąt.

I co myślicie? Prawda, że teraz życie jest o wiele łatwiejsze? :)

Wasza A.




1 komentarz: