środa, 5 lutego 2014

Revitalash

Moja obecność na tym blogu, póki co, pozostawia wiele do życzenia. Nie piszę postów tak często jak bym chciała... Najbardziej denerwuje mnie to, że nie mam jak robić zdjęć. Denerwuje mnie moja lustrzanka, może  to kwestia mojej nieumiejętności obróbki albo za stara jest.. Nie wiem.. No ale, nie od razu Rzym zbudowano, nie od razu będę miała tak piękne zdjęcia jak inni.
Wyżaliłam się-  teraz pora na dzisiejszy temat!

Jakiś czas temu (i to nawet spory czas) opisywałam Wam spotkanie użytkowniczek portalu vinted.pl TU   (http://fashionallied.blogspot.com/2013_10_01_archive.html ) jak i chwaliłam się naszymi prezentami. Powoli kończę testowanie niektórych produktów, niektórych jeszcze nie zaczęłam, bo... trochę tego było.

Dziś kilka moich zdań na temat odżywki stymulującej wzrost rzęs marki Revitalash. Revitalash to renomowana firma, posiadająca wiele pozytywnych opinii oraz certyfikatów. Ja szczerze również mogę przyznać im "pozytywa" bo produkt jest naprawdę świetny-a co najważniejsze dla mnie- skuteczny.
Według ulotki odżywkę należy stosować raz dziennie-na noc po dokładnym demakijażu  na czystą i suchą skórę powiek-jak też i ja czyniłam.Niewielką ilość nanosimy jednym pociągnięciem aplikatora tuż u nasady rzęs. Szczerze mówiąc byłam sceptycznie nastawiona do tego produktu- sama nie wiem dlaczego. Ale może dzięki temu jestem teraz tak zachwycona jego działaniem.Odżywka zawiera witaminę E oraz aloes, które odżywiają skórę oraz wygładzają ją. Z regularnością w stosowaniu nie miałam żadnych większych problemów, bo jestem przyzwyczajona do codziennej pielęgnacji a i samo nakładanie odżywki cieniutkim pędzelkiem tuż nad rzęsy trwało kilka sekund. Moje rzęsy są zdecydowanie dłuższe. Wiem, że wszystko najlepiej obrazują dziś cyferki, więc mogę Wam powiedzieć że tak na oko to ok. 3 mm. Zważając na to, że mam głęboko osadzone oczy, stosowanie jej wyniosło chociaż moje brwi do stanu widoczności. Odżywkę stosuję od listopada i jestem z niej bardzo zadowolona dlatego niedawno zaczęłam drugie opakowanie. Jeśli któreś z Was dokucza również problem krótkich rzęs to zdecydowanie polecam!
Produkty Revitalash są dostępne w autoryzowanych gabinetach medycyny estetycznej i spa oraz na http://www.revitalash.com.pl/ (po kliknięciu w link nastąpi otwarcie strony w nowej karcie).

Inne produkty marki to także:
Wydłużający tusz do rzęs wzbogacony o biotynę, wyciągi roślinne z rumianku, nagietka oraz rozmarynu.
Odżywka do włosów- wzmacnia i pogrubia, poprawia wygląd rzadkich i kruchych włosów.
Odżywka poprawiająca wygląd brwi- sprawia, że stają się ciemniejsze oraz grubsze. Posiada żeń-szeń, zieloną herbatę, wiciokrzew, nagietek, pszenicę oraz palmę sabałową. Pomaga je odbudować w wyniku procesu starzenia oraz po zabiegach epilacji.
Emulsja zmniejszająca widoczność zmarszczek, poprawiająca kontur twarzy, wygładza i uelastycznia skórę. Zawiera ekstrakt z brązowych alg, który stymuluje syntezę kwasu hialuronowego.

Do następnego!

Wasza A.


Jak widać na zdjęciu, była pięknie zapakowana- aż szkoda było otwierać :)








Moje rzęsy urosły 3 mm - wcześniej miałam połowę z tej długości jaką właśnie widzicie.

3 komentarze:

  1. Widzę i u Ciebie pozytywne efekty, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opłaca się wydać na tą odżywkę ? Właśnie się zastanawiam bo moje rzęsy a raczej ich brak to porażka... Może masz jakeś zdjęcia - porównanie czy coś ? Z chęcią bym zobaczyła o tym jakiś dłuższy post czy coś :) Pozdrawiam - Vintedzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dodałam zdjęcie tego jak teraz wyglądają moje rzęsy. Zaczynam właśnie stosowanie drugiej sztuki więc mam nadzieję że jeszcze urosną. Nie mam niestety zdjęcia przed- dla porównania napisałam tylko że wcześniej miałam połowę z tego. Ale skoro interesuje Cię taki post, to zrobię porównanie jak skończę stosować drugą sztukę. Dziękuję za komentarz! A co do opłacania- ja uważam ze bardzo sie oplaca!

      Usuń