czwartek, 26 września 2013

One.

Lato to bezapelacyjnie najwspanialszy czas w roku. Co prawda jesień dopiero nadeszła,a ja już mam jej dość. Tęsknię za sukienkami i mówieniem "ale gorąco" a tu jeszcze tyle trzeba wytrwać w tym zimnie. Zaczęłam powoli już szykować swoją szafę na ten zimny okres zaopatrując się w ciepłe swetry, bez których nie da się obejść.
A teraz, gdy Wam się już trochę wyżaliłam zapraszam do obejrzenia nowego posta. Ciągle cierpię na brak "porządnych" szpilek.. Marzą mi się takie białe albo klasyczne czarne. Na sandałki na obcasie trochę już za zimno, więc szpilki ze Stylowych butów ( http://www.stylowebuty.pl/products/Szpilki-OMG-Lapore-Black-su-.html w tej stylizacji byłyby idealne.
A Wy jak uważacie?

A.














legginsy - River Island
koszula - szafa mojego chłopaka
buty - bershka
naszyjnik- claire`s
bransoletka - nn
kapelusz - house

3 komentarze:

  1. Super look :) Sliczne to zdjęcie co siedzisz nr. 6 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyglądasz, świetne zdjęcia !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta stylizacja :) a ten kapelusz robi swoje <3
    zapraszam do siebie: http://www.miscellaneous8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń