sobota, 22 marca 2014

What is new in my wardrobe?

Tym razem, tak jak obiecałam w ostatnim poście, prezentuję Wam moje nowości odzieżowe.

Co wśród nich?

Zobaczcie sami!

Wasza A.



nn/ Bershka


Pull&Bear


H&M/ Bershka
W końcu kupiłam nowe czarne rurki, bo poprzednie już się tak sprały, że nie mogłam na nie patrzeć.


Te sweterki ze Stradivariusa są takie same, jak te, które pokazywałam Wam przy okazji prezentów wigilijnych- są świetne. Nie żałuję żadnej złotówki wydanej na nie. Są delikatne, z modnym zamkiem na plecach i z ciekawego materiału- nie są całkiem prześwitujące ani całkiem jednolite. 



Czarny płaszcz biker- Stradivarius
 

Luźniejsze koszulki -ta z moim ukochanym Kubusiem Puchatkiem jest z House i jest z tak miłego materiału niczym pluszak, aż chce się ją ciągle "smyrać" :) druga z Pull&Bear


Sweter stradivarius/ bluza New Yorker


Must-have zeszłego sezonu czyli burgundowa sukienko tunika-New Look
Szara Jack&Jones


Brązowy szalik- H&M
Kominy New Look


Ulubiona spódniczka z fashion-land.pl



Biała&Różowa obie z Bershki


Kolejny must-have zeszłego sezonu, obecnego zresztą też czyli skort. Mój jest z eko-skóry i pochodzi ze stradivariusa :)


Białe body- Bershka


A na koniec czapka z Cubusa, która na szczęście w tym sezonie już się chyba nie przyda. Kupiłam ją na dziale dziecięcym, bo każde inne, nawet S-ki spadają mi na oczy. Ta jest na malutką głowę, dlatego jest obcisła i więcej nie będzie mnie denerwować, a dałam za nią 4,99 zł :)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz