sobota, 5 kwietnia 2014

Spotkanie Vintedzianek III

Zapraszam serdecznie na dzisiejszy post, w którym o tym jak tydzień temu gościłam znowu na spotkaniu Vintedzianek.


 Poprzednie takie spotkanie odbyło się w październiku, o czym pisałam Wam Tu. Tym razem zamiast w rynku, spotkałyśmy się 29 marca w Kawiarni Mleczarnia. Miejsce bardzo klimatyczne, choć panująca wszechobecnie nastrojowa ciemność, rozświetlona jedynie świeczkami, była bardo uciążliwa dla fotografów, by zrobić jakiekolwiek zdjęcia.

Spotkanie zaczęłyśmy od zamówienia dla siebie pyszności. Ja zdecydowałam się na szarlotkę, którą polecam każdemu! Była przepyszna :)

Na spotkaniu obecne były przedstawicielki marki Kallos Cosmetics, które osobiście obdarowały nas profesjonalnymi kosmetykami do pielęgnacji włosów  oraz zarówno przedstawicielka jak i makijażystka marki PAESE Cosmetics. Chętne dziewczyny mogły skorzystać z jej porad dotyczących makijażu, a kilka z nich stało się modelkami, na których Pani prezentowała swoje zdolności i piękno kosmetyków.



Po chwilach skupienia nastał swoisty szum rozmów i emocji, gdy otrzymałyśmy prezenty również od takich firm jak Hurtownia ŚwiecCintamani , Beautik. Na miejscu znalazłyśmy również ulotki informacyjne od firmy Glov dotyczące ich produktu zmywającego makijaż za pomocą wody! Mam nadzieję, że ich produkt zostanie do mnie dosłany i będę mogła Wam o nim dokładniej opowiedzieć.



Z wszystkich produktów jestem bardzo zadowolona i nie mogę się doczekać, aż Wam o nich opowiem.

Szkoda, że spotkania z dziewczynami są tylko raz na pół roku. :)

Wasza A.














Wspaniałe organizatorki spotkania: Marta , Kalina Magda Asia , Judyta i Patrycja. (Asia, Judyta i Patrycja nieobecne na zdjęciu).

Dziękuję dziewczyny za kolejne, świetnie zorganizowane spotkanie! Dobrze, że jesteście :)



Zdjęcia pochodzą od Marty, Asi, Kasi oraz z fanpage'a Kallos Cosmetics na fb.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz