niedziela, 3 listopada 2013

Magnolia Park

Dziś znów przygotowałam dla Was małą recenzję- tym razem była to moja obecność na wydarzeniu stricte modowym: Polska Szafa- Modna Szafa w galerii handlowej Magnolia Park we Wrocławiu. Wydarzenie to owocowało w liczne atrakcje m.in prezentacja zabiegu kliniki Noa-Clinic -którą przybliżę Wam w następnej notce-, konkurs na najmodniejszą stylizację, w którym można było wygrać 1000 zł na zakupy w Magnolii ze znaną stylistką modową Joanną Horodyńską, wystawa kolekcji z lat 80 legendy polskiej mody- Jerzego Antkowiaka oraz liczne pokazy mody. Marki, które przedstawiały na wybiegu swoje projekty to m.in KappAhl, New April, Detox Design, Mr. Gugu & Miss Go, Yes to dress, House of mima, Ubieralnia, Aleksandra Markowska,  Anna Zarzycka i inni. Każda z marek wystawiła 3 modelki, które prezentowały proponowane przez nie stylizacje. Po każdym takim mini-pokazie mogliśmy posłuchać opinii Joanny Horodyńskiej o każdej z kolekcji. Podpowiadała ona co w tym sezonie będzie modne, na jakie detale zwrócić uwagę. Podkreślała, że modne teraz są świecące kozaki będące trochę elementem kiczu. Najwięcej uwagi poświęciła oversize'owym swetrom, radząc, byśmy tej jesieni i zimy zakładały je do wszystkiego. Mówiła także o coraz to modniejszych parkach, które pasują zarówno do delikatnych sukienek, stylizacji casualowych jak i bardziej rockowych pomysłów, że warto mieć ją w swojej szafie. Mnie to niestety nie przekonało i nadal jakoś nie potrafię się zaprzyjaźnić z tym elementem garderoby. Udało mi się zamienić kilka słów z Panią Horodyńską, która w rozmowie prywatnej okazała się bardzo sympatyczną osobą.
Jedną z atrakcji była także rozmowa naszych modowych Guru- Pani Joanny z Jerzym Antkowiakiem. Ich rozmowa dotyczyła głównie mody oczywiście :) natomiast tematem, któremu poświęcili najwięcej uwagi było to- jaka była moda w latach 80. Od Pana Jerzego usłyszeliśmy, że była ona piękna, pełna wdzięku i kobiecości. Nie zapomniał on wspomnieć o stylizacjach takich legend jak Marilyn Monroe czy Audrey Hepburn. Opowiadał on o tym jak zaczęła się jego przygoda z modą i mało kto by się spodziewał, że Pan Jerzy studiował malarstwo i ceramikę, z której to trafił do wielkiego świata mody. Mówił, że zobaczył jakiś pokaz i pomyślał sobie "Kurczę ale Ci projektancji to mają fajnie. Wymyślają sobie jakieś tam ubrania, jakieś fajne laski chodzą po tym wybiegu prawda. Pomyślałem sobie -ja też tak chcę! ". Po wielu staraniach- zaczął to robić :) Nagrałam filmik pokazujący fragment rozmowy pomiędzy nimi- może uda mi się go zmontować jakoś sensownie i Wam go pokazać tutaj.


Miłej niedzieli! :)





Obłędne nogi ma Pani Joanna! :)




Noa-Clinic - więcej o nich w następnym poście




Pokaz makijażu marki Douglas (ja również otrzymałam zaproszenie na makijaż ich marki : ) ).


 Gatta&Łyko


Gerry Weber


KappAhl- idealnie skrojona marynarka!


Moim zdaniem to najlepsza stylizacja wszystkich pokazów.#New April


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz